• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

När är det tommast på Elmiaparkeringen?

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Eventuelllt (om det inte blir fotoväder i helgen, samt att jag är färdig med annat viktigt), kanske vi sticker upp till Elmia. Om man ska övernatta med husbilen på parkeringen, när är det minst fordon där? Eller fylls det på under onsdagen och sen är det kört?
Om det blir av, så kan vi tidigast åka upp på fredag kväll. Stannar som längst till lördag.
Ja är det kört med platser får vi väl ta personbilen upp istället:p, vi har ju inte mer än två timmars körning till Jönköping!

/Ludde

lenmar

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2025
Sv: När är det tommast på Elmiaparkeringen?

Förra året kom vi ner (från Norrköping) ca 18,00 och då fanns det gott om lediga platser för övernattning, ska så göra även på fredag.

Lennart

F

F.d. 50036

Guest

Plats finns det alltid...

Hör av dig Annette vi kommer till Jönköping sent torsdag stannar till lördag kväll.

mvh Torbjörn

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Vi åker dit Torsdagkväll och kommer stå på parkeringen och det har alltid funnits plats då vi varit där , vi har väldigt högt upp till höger nästan uppe vid svängen för där är det planast .

Vore la trevligt och träffas igen .. Eller ??

Alla som kommer förbi är välkomna och se hur jag "stylat" husbilen med LEDstripes och xenon.

Senast ändrad:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Ja, det vore verkligen trevligt att träffas igen, men här e mycke å göra just nu...
Jag ringer dig ifall vi åker upp. Tror inte att det blir på fredagen, tidigast lördag i så fall. Vi får se hur det blir.
/Annette

Toppen