• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mysko

F

F.d. 3088

Guest
jag skrev nyss ett svar i en tråd där någon hade valt storlek 7 på texten, jag ville svara för för han skrev att han höll i ratten med tummen och pekfingret :swoon:
Storleken på texten var kanske för stor vilket någon hade kommenterat han kanske tog bort inlägget vad vet jag :wideeyed:

Jag hade klippt ut texten så här stod det,
Man väljer en njutbar hastighet, trycker in farthållaren, lutar sig bak i den sköna stolen med armstöd, håller ratten med tummen och pekfingret och bara njuter.

(förhoppningsvis har han nu greppat ratten)

Kan man se omm ett inlägg är borttaget :confused:

Gurra

Senast redigerad av en moderator:

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025
Sv: Mysko

Inlägget som du hänvisar till Gurra är raderat då det fanns ett exakt likadant inlägg.

F

F.d. 3088

Guest

Då var väll det inlägget jag svarade i en repris på det du hänvisar till, vilket togs bort när jag skrev mitt svar så när jag klickade färdigt fanns det inte mera (borttaget)

Gurra

F

F.d. 3088

Guest

Nu skrev du snabbare än mig mitt inlägg skulle ju vara före ditt :D

Ha de

Toppen