• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

mysfaktor!

F

F.d. 53134

Guest
:spinny:Hej! Jag köpte en Fiat Burstner T620 i ett extremt fint skick årsmodell 1990 för några månader sedan. Jag tycker personligen att de lite äldre husbilarna har en högre mysfaktor de är lite mer personliga än de nyare modellerna. Den förra ägaren hade lagt ner mycket tid och pengar för att iordningställa bilen till ett väldigt fint exemplar Klart att jag själv lagt ner en del pengar och tid för att få bilen i det skick som jag vill ha den. Jag är mycket nöjd med min husbil även om den har några år på nacken. Så nu blir det att rulla ut på vägarna i sommar!

F

F.d. 53134

Guest
Sv: mysfaktor!

Önskar er en härlig husbils semester!

F

F.d. 25230

Guest

Grattis till bilen, jag tycker som du vi åker i en äldre bil vi med och det bästa är att man gör va man vill i den utan värdeminskning, och då får man ju bilen som man vill :)

F

F.d. 50036

Guest

Grattis till bilen, håller helt med om att äldre bilar har en själ det saknar dom nya. Såg senast en riktig gammal godbit i Tyskland en Hymer i toppskick trots mogen ålder.

Sänd gärna in några bilder på din pärla, de är kul att titta. Ibland hittar man ju också fiffiga konstruktioner i äldre bilar som fallit i glömska av dagens konstruktörer.

Mvh Torbjörn :)

F

F.d. 53134

Guest

Hej! jag kommer att skicka lite bilder på min husbil...Mvh /Jan-Åke med Fru...

F

F.d. 53134

Guest

Hej! Några bilder på vagnen som jag lovat!!! Ha en skön sommar....:spinny:

F

F.d. 53134

Guest

Nu fick ni inga bilder!! Försöker igen... Ursäkta...:spinny:

Bilagor

• HusbilemÅnnaboda 021.JPG