Har gjort lite nytta i bilen idag nyinköpt tidningställ,tallrikar,en bra att ha grej över diskbänken mysljus på det nygjorda bordet
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag satt just i dag o funderade om en hylla under fönstret den du gjort var ju liten o behändig,tack för tipset hur man monterar fast den.Du skulle ju kunna göra sådana på beställning/susanneJag har gjort en liten fönsterbänk till fönstret vid dinetten. Jag bockade och sågade till tre konsoller av plåtvinklar som kan köpas färdiga. Jag fick borra ett extra hål för skruv till själva bänken. Jag spraymålade med kallgalv som har ungefär samma kulör som fönsterramen, men det finns massor av kulörer att välja på. Konsollerna satte jag i befintliga skruvhål till fönstret men fick ta skruvar som var ca tio millimeter längre.
Själva bänken kan utformas lite som man vill. Ljuslyktorna är batteridrivna från Clas Ohlson men det finns bättre på Rusta (eller har funnits).
Så här blev det: