• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Motorvägs-avgift Italien

G

Grötil

Guest
Har fått en räkning från Nivi Credit för en resa 2011/09/29 som betalades manuellt. Jag kommer väl ihåg händelsen, klarade inte att betala med kort , gjorde att jag körde till sidan och gick in för manuell betjäning.
Någon som blivit drabbad av något liknande efter två år ?

F

F.d. 52953

Guest
Sv: Motorvägs-avgift Italien

Hej. Jag fick ett krav av dom på en struntsumma som jag glömt (tror det var runt 5€ totalt) Den kom efter 2,5 år men jag visste vad jag hade gjort. Italien har det knackigt så de behöver varenda öre nu jag tro det är dyrare att kriga mot dom.Det är nog bara att betala.
Med vänlig hälsning Lennart

claes/mia

HBK Medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
178
Medlemskap
2025

Skriv till dom på engelska och förklara att du har betalt det hjälpte för mig som råkade ut för samma sak.

Med vänlig hälsning,

Claes

G

Grötil

Guest

Hej. Jag fick ett krav av dom på en struntsumma som jag glömt (tror det var runt 5€ totalt) Den kom efter 2,5 år men jag visste vad jag hade gjort. Italien har det knackigt så de behöver varenda öre nu jag tro det är dyrare att kriga mot dom.Det är nog bara att betala.
Med vänlig hälsning Lennart

Det var inte dyrt fick pengar tillbaks på 5 euro men nu är böterna 90 euro !

Toppen