• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Motor Home Club of Sweden

F

F.d. 2621

Guest
Via länken på forumet tittade jag på MHCS och blev både nyfiken och förvånad.De har också 2000 medlemmar och en internetbaserad hemsida. Dessutom en årsavgift om 275 kronor och en egen tidning.

Hur är de som "kollegor" och hur jobbar dom i jämförelse med HBK? Det vore intressant att veta mer, och man vill ju bara hoppas att de är en bra förening för husbilsfolket, det behövs många goda krafter för att ta vara på de runt 50.000 husbilarna som sägs vara registrerade i Sverige.

Jag är absolut inte ute efter någon ev. negativ kritik av den föreningen, och det skulle minst sagt vara opassande med sådant här på vårt forum. Jag tycker bara att man ska känna till de övriga i föreningsvärlden, som kan verka för bra villkor och hur dom jobbar.

Y

Yjons

Guest
Sv: Motor Home Club of Sweden

Jag är medlem i båda. På så sätt kan man ta vara på det bästa av två världar.

F

F.d. 3579

Guest

Vi är med i bägge klubbarna. Trivs bland folk som gillar detta buslivet samt bra med information och framförallt att få vara med på så många träffar som möjligt.
Gör ingen skillnad på vilken klubbträff vi kommer :yes:till.

F

F.d. 15200

Guest

Jag och min fru är också medlem i båda
klubbarna, man får många olika synpunkter
från båda sidor och det vore kanske inte fel
att dom smarbetar i vissa vigtiga frågor.

Johnny:mh4:

F

F.d. 50042

Guest

Var hittade du länken?
Det låter intressant.

Bosse

F

F.d. 6057

Guest

Varit medlem I MHCS även jag men lämnade klubben på samma grunder som Kalle

JanneW

HBK Medlem
Kommun
Örnsköldsvik
HBK-Nr
1335
Medlemskap
2025

Är själv med i både HBK och MHC, mest för att som nybliven husbilsåkare så viste jag inte vem som var bäst (för mig ska jag väll tillägga) för att sedan bara vara medlem i en klubb.
Som det ser ut just nu lutar det stark åt HBK, inte för att jag anser MHC dålig utan för att HBK's upplägg passar mig och min smak bäst.

Toppen