• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

MotoGp Ceske Republiky

Ce-eN

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
632
Medlemskap
2026
Hej ! Jag och min älste son skall åka till Tjekoslovakien för att titta på Gp-racing 12-14 aug. 2011. Det är vårt första Gp-race på plats. Vi har tillbringat många timmar framför tv:n och sett våra hjältar utöva sin sport. Men nu vill vi se det live!
Nu undra vi om där är någon HBK-medlem som varit i Brno och set på Gp-racing. I så fall vill vi gärna ha lite inf. om camping, vilken biljett skall man boka. Där finns olika "Grandstand" ( T1-T2-T4-T5-T6 ) med biljettpriser fr. 138 euro (T6) till 175 euro (T1) Läser även på deras hemsida att man kan köpa " 3-day to Vip Tent T1" för 675 euro. Någon som vet vad det innebär? Vi vet att det finns många som är intresserade av racing i HBK. Tacksam för all inf vi kan få !
Hälsn....... Ce-eN !
Yamaha märke.jpg

F

F.d. 25098

Guest
Sv: MotoGp Ceske Republiky

Hej.

Har inte varit på Moto-GP, men har haft kompisar som varit i Brno. Det är en kuperad bana med massor av "naturläktare". Campingen närmast banan skall inte vara något för den som vill ha nattsömn. Skall finnas en Camping på längre avstånd där det skall gå buss till banan.

Peter.

Toppen