• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mot Spanien

xnilha

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
7058
Medlemskap
2025
Sv: Mot Spanien

Vad härligt det låter! Som sagt var, ta det lugnt. Tänk på att resan är målet!

EVTOAK

HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
6271
Medlemskap
2024

Godkväll
Tadet lungt över tranarpsbron så får vi hoppas att det går bra
hav en god tur till värmen
TOMMY

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Ni är välkomna hit. Vi står nu på en parkering i en stad som heter Rincón de la Victoria ett par mil ifrån Malaga. Här är det många husbilar och vi har haft verkligen fint väder denna vecka. Idag så var det lite sämre med mulet och blåst. Ska tydligen bli så dom närmsta dagarna.

Ta de så lugnt hit ner så har vädret ändrat sig och det är soligt och varm igen.

F

F.d. 52959

Guest

Hej
Tidigt i morse var det här i Puerto de Mazarron 10+ och ser ut att bli en solig dag. Står
nere i hamnen alldeles intill Gardia Civils kontor.
Häls

Berra

FD HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023

Vi kör söderut i början av mars hoppas på bra väder,är där svenskar kvar i Portugal och Spanien eller har de börjat dra sig norrut.
Ska bli kul att ge sig iväg Berra

F

F.d. 1286

Guest

Vi är ca 30-40 svenska ställplatsåkare kvar i Portugal och de flesta väntar tlils i april att åka norrut. Hur många som står på camping vet jag ej men det lär väl vara minst lika många. I Silves finns det just nu ca 200 bilar varav 2-3 är svenskar, de flesta finns efter kusten.

F

F.d. 17667

Guest

Styr mot Spanien mitten på mars på första husbilsresan. Hoppas hitta trevliga platser med närhet till golf.

Toppen