• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mot Mora och Vasaloppet...

BabsanoKent

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2025
Husbilen är framtagen, packad och klar och imorgon, efter min kurs i släktforskning, åker vi till Moraparken för att under några dagar på plats följa Vasaloppet och allt ståhej runt detta. Det blir vårens första utflykt med husbilen - jättekul...

Min bror Sören och svägerska Dagny följer med. Kanske träffar vi fler klubbmedlemmar på plats?!

/Barbro

H

hianders

Guest
Sv: Mot Mora och Vasaloppet...

Ni som åker till/från Mora och Vasaloppet i veckan och hem på söndag kan gärna stanna till hos oss för en fika! Koordinaterna finns under Privata ställplatser (som bara medlemmar kan nå). Vi finns ca 7 km från Avesta, en liten bit in från rv 70, ca 200 m. Kan vara gott med en paus efter resan fr Mora!
Vi brukar på söndag kvällen gå ner till rv 70 och titta på den växande trafiken med takboxar och skidor på taken.

Välkommen in!

fru och herr hianders/Inger & Hasse samt Grabbarna Grus

Toppen