• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mot High Chaparral med nya bilen

BoBil333

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Hej,
Äntligen har vi fått vår nya Burstner Elegance 900, nu bär det av mot High Chaparall för att fira påsk. Första träffen med denna klubb för oss.

mvh
Bosse o Anki

TeknikLasse

HBK Medlem
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025
Sv: Mot High Chaparral med nya bilen

Hej,
Äntligen har vi fått vår nya Burstner Elegance 900, nu bär det av mot High Chaparall för att fira påsk. Första träffen med denna klubb för oss.

mvh
Bosse o Anki

Hej, va skoj!
Vi åker också dit idag, solen skiner i Köping och endast en vända in på ICA saknas :)

Inte vet jag om det är roligt men ni kanske slipper krocka med oss... här är vi!
Klicka här

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Tøff liten web-app det der, hvilken software har du i bunnen?

TeknikLasse

HBK Medlem
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025

Tøff liten web-app det der, hvilken software har du i bunnen?

Hej Knut, till Dovado UMR är det kopplat en gsm-puck. Dovadon är kopplad till NET1 D-35 routern med ett fast IP. D-35:an presenterar sig till DynDNS som håller rätt på oss. ;)
På servern där vår hemsida ligger finns ett script som anropas när någon klickar på länken. Scriptet går då genom D-35:an och frågar Dovadon om koordinaterna och presenterar dessa på kartan.

Scriptet har en "kompis" hjälpt mig med.

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Hej, va skoj!
Vi åker också dit idag, solen skiner i Köping och endast en vända in på ICA saknas :)

Inte vet jag om det är roligt men ni kanske slipper krocka med oss... här är vi!
Klicka här

Va käckt men jag klickade på bilden och gick över på satellite men såg dej ej ;) :) .

Det blir nog att även vi tittar dit , kör försiktigt så ses vi där nere .

Toppen