• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mosel

F

F.d. 50004

Guest
I morgon bär det av till Mosel dalen, det ska bli underbart, så lite som vi varit ute i år har vi aldrig förut upplevt. Men nu har allt lugnat ner sig här runt oss, så detta blir vår semester i år, det ska bli underbart att komma ut och träffa trevliga människor
Hasse o Lena i Vargön

Ove & Marjatta

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4902
Medlemskap
2025
Sv: Mosel

I morgon bär det av till Mosel dalen, det ska bli underbart, så lite som vi varit ute i år har vi aldrig förut upplevt. Men nu har allt lugnat ner sig här runt oss, så detta blir vår semester i år, det ska bli underbart att komma ut och träffa trevliga människor
Hasse o Lena i Vargön

Vi kanske ses där. Vi är två bilar som åker på Fredag.
Hör gärna av er var ni är 070-65 65036.

Marjatta och Ove

mikesix

HBK Medlem
Kommun
SALEM
HBK-Nr
1317
Medlemskap
2025

Ja vi är oxå på g på fredag kommer från frankrike,räknar med o vara i södra mosel på fredag, vi kanske ses vore kul;-)

F

F.d. 50004

Guest

Ja det skulle vara trevligt att ses, vår första stellplats kommer att bli Greven

Gotand

FD HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
4880
Medlemskap
2023

Kom precis hem därifrån. Det var lite tjockt på ställplatserna, förra helgen, p.g.a. Vinfester i många av orterna. Och längs Rhen vardet "Rhein in flammen" tror jag det hette. Det bör ha lugnat ner sig nu. Trevlig resa!
Göte A

Toppen