• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Montering av markis på Burstner i710

F

F.d. 25016

Guest
Ni som har en Burstner i710 och markis. Är den monterad på väggen eller med adapter på övergången mellan tak och vägg?

Orsaken att jag frågar är att i katalogerna finns det en adapter till Burstner men jag är osäker på om den behövs för att montera en markis på min i710.

/Micke

F

F.d. 6270

Guest
Sv: Montering av markis på Burstner i710

Min är bultad i väggen, men har för mig att det är någon typ av dropplist mot taket, kanske är en integrerad del av markisen

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025

Min är också skruvad i väggen. Har en Thule Omnistore och i den finns en ränna för att sätta den i en speciell list som finns att köpa på KAMA. Denna list är lika lång som markisen

leif46

HBK Medlem
Kommun
Habo
HBK-Nr
2207
Medlemskap
2025

Hej. Jag har lika dan H-B som du,har monterat en Fiamma mod F45 där medföljer Fäste ock bult som monteras på väggen med genomgående bult.Längst upp emot taket. jag har bara 4,5meter bättre med 5m som för plats. lycka till.:msn_laugh:

Toppen