• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Monter på Elmiamässan

Eva o Sven-Uno

HBK Medlem
Kommun
Hagfors
HBK-Nr
67
Medlemskap
2025
Hej
Har Husbilsklubben någon monter på Elmiamässan?
Kanske med info till ev. nya medlemmar samt försäljning av dekaler till medl. som kommer (tyvärr utan husbil).

:D :D :D :wink:

F

F.d. 673

Guest
Sv: Monter på Elmiamässan

Kostar massor av pengar! Det pratades om det i ett annat forum, att det skulle vara kul att ha, men det var alldeles för dyrt tyckte vi där. 6000 har jag för mig för en liten yta, men jag kan minnas helt fel!

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Jo, det är sant att det kostar en slant om vi skulle stå på mässan. Det kostar 881:-/m2, och så ska den innehålla något också, så vi har valt att inte lägga pengar på att hyra plats där nu.

Under "HBK information" hittar ni hur det går att beställa dekaler och siffror.
På samma ställe där det finns ett informationsblad om Husbilsklubben.se som man kan skriva ut och ha med sig.

;) Carina

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025

Tycker allt rullar på fint här på HBK:s sida. Ser absolut inte någon anledning att lägga pengar på en mässa.
Stämningen är mycket bra här på sidan både bland medlemmar och intresserade och det räcker.
Om det fortsätter i den här andan så kommer klubben att expandera ändå.

Man måsta vara medveten om att klubben inte är så gammal och ändå så populär.

P

PAM 97

Guest

hej, vi håller också med Håkan, vi tycker att allt sköts så bra och är så trevligt på denna sida och på spontanmöten så det behövs inget mer:wink: mvh Pelle o Monica

F

F.d. 4879

Guest

Jag håller också fullkomligt med bla Carina att det finns andra saker för en idiell klubb att lägga pengarna på än en dyr monterhyra. I klubben som jag är ordförande i (Classic Suzuki Club Scandinavia) så ställer vi gärna upp på mässor OM vi får en gratis monterplats och fritt inträde för våra monter funktionärer. Oftast fungerar det, är väl bara Stockholmsmässan som vill ha betalt men då ställer vi heller inte ut några gamla fina veteranhojar som medlemmarna har renoverat och skulle ha varit klart intressanta för publiken. Det går att förhandla med mässorna, helt klart.

F

F.d. 50430

Guest

Ja det gäller att hålla i pengarna det är på tok för dyrt.

HBK Mässdator 3

HBK Medlem (P)
Kommun
-Internationell

Hel
välkommen och besöka oss på monter C01:21, vi bjuder på kaffe, säljer dekaler och tar emot årsavgift för nästa år, registrerar nya.
vi som jobbar på mässan är
Anita - Bo, Carina- Gunnar, Jan - Kerstin, Olle - Inger, Ulla
Leif kommer att komma hit då och då,
Bertil Och Marita stå standby
Preben är mässansvarig

DSC_0001.JPG

Toppen