• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Moncayo Halcon 435 Automat -05

F

F.d. 23765

Guest
Hej. Några synpunkter på bilen tack. Skall titta på en i nästa vecka, så jag behöver lite moraliskt stöd. Tack på förhand.
MVH
Rookie

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Moncayo Halcon 435 Automat -05

Hejsan och välkommen.
Om det är den jag hittade på nätet till salu så borde det vara ofarligt, särskilt om det låga miltalet stämmer.
Märket är ju lite udda i Sverige, men många reservdelar till bodelen är ju gemensamma för de flesta märken, och med internets hjälp så går det mesta man kan behöva att få tag på även om det kan vara svårt på hemmaplan. Ev. kan man få hjälp av någon firma som för något närbesläktat märke i Sverige.
Bildelen är ju samma som de flesta andra märken.
Kan inte riktigt årtalen för olika utföranden, men automatlådan i den bilen borde nog vara en riktig automat och inte en robotlåda, vilket också är ovanligt men säkert ingen nackdel.

Lycka till. M.v.h. JANKRO.

Toppen