• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

moderna toaletter

F

F.d. 52945

Guest
Hej!
Vi befinner som sagt oss just nu i Camping Rifort i Lestartit!
Allting är toppen och vi har förlängt vår vistelse här med en vecka till, bara en sak som vi har lite svårt för..toaletten..varför inga toaringar..inget toapapper det kan man ju ta, men att gå in för att göra sina behov och det första men måste göra är att gå ut och blöta ner sitt toapapper för att göra rent en "nerkissad" kurra..jag är normalt inte"gnällig" för småsaker men.. vår toa i husbilen har fått "arbeta" på denna annars som sagt både trivsamma och rena camping!

Trevlig midsommar på alla!:)

//Pilot & hustru

Bilagor

• 20100625126 - Kopia.jpg
    20100625126 - Kopia.jpg
    199,2 KB · Visningar: 1

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Sv: moderna toaletter

Ganska vanligt med toaletter utan ring i sydeuropa. Förmodligen beror det på att det är lättare att högtryckstvätta utrymmena. Inga ringar och mellanrum att göra rent.

Fast jag håller med om att det finns skönare ringar att sitta på.

P

PAM 97

Guest

Hej vi har köpt en toasits i skumplast på comfort som vi har med oss, använt den mycket i Europa, för där finns det sällan ring på toan, ha det gott. Pelle

F

F.d. 53078

Guest

Det är vanligt utan ring i sydEuropa därför att många oftast står och skiter.
Mångfa Nord Afrikaner har aldrig suttit och då kan man räkna ut hur det ser ut....

Toppen