• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mobilt bredband Telia

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Denna information gäller endast Mobilt bredband som är bundit innan 2017-06-08 och det gäller under bindningstid.

Telia svarar
Datum2017-09-27 10:18
Hej Eva!

Enligt vad vi talade om per telefon så skriver jag även ner detta I ett mail så att du har det skriftligt.

Jag tog frågan vidare till Telias abonnemangs avdelning som besvarade frågan om hurvida ditt abonnemang har begräningen med att du behöver använda Mobila Bredbandet I Sverige större antal dagar I Sverige än utanför Sverige samt om du kan surfa inom EU med ditt abonnemang.

Jag fick då svaret att ditt abonnemang inte har denna begränsning samt att du kan surfa inom EU/ESS med ditt Mobila Bredband tills att bindningstiden löper ut då kommer du inte kunna nyttja Mobilt Bredband utanför Sveriges gränser som det ser ut i dagsläget.

Med vänlig hälsning

Alexander Selfwin
Telia Kundservice

Så alla ni som har ett bundet Mobilt bredband tecknat innan innan 2017-06-08 kan surfa fritt i EU/EES längre än 4 månader. Dock fortfarande med begränsning av 20 GB/månad.

Kjell1351

HBK Medlem
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
17525
Medlemskap
2025
Sv: Mobilt bredband Telia

Denna information gäller endast Mobilt bredband som är bundit innan 2017-06-08 och det gäller under bindningstid.

............
Så alla ni som har ett bundet Mobilt bredband tecknat innan innan 2017-06-08 kan surfa fritt i EU/EES längre än 4 månader. Dock fortfarande med begränsning av 20 GB/månad.

Har ett sådant abonnemang kompletterat med 2 extra simkort. De extra simkorten var spärrade för roaming. Har efter ett par veckors samtal med Telias kundtjänst fått roamingspärren borttagen.

Hälsar Kjell

Toppen