• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ML Husbilar i Umeå

Åke W

HBK Medlem
Kommun
Värmdö
HBK-Nr
11709
Medlemskap
2025
Hej!
Har försökt att få kontakt med Mats på ML Husbilar i flera dagar, ringt, mailat, pratat in på telesvarare, ingen respons?
Någon eller Några här i Klubben som vet om det är seriöst att handla med denne man?
Känns som att man kanske borde glömma denna Firma.
Mvh.
Åke W

peter nilsson

HBK Medlem
Kommun
Kiruna
HBK-Nr
1930
Medlemskap
2025
Sv: ML Husbilar i Umeå

Min syster köpte husbilen hos honom förra året. Det är en bil från 2001. Det var lite småfel på den. Men hon lämnade in den i Gällivare och räkningen gick till honom. Så hon är jättenöjd med köpet och säljaren.
Ha det

benzen

HBK Medlem
Kommun
Sjöbo
HBK-Nr
10856
Medlemskap
2025

Min svärmor köpte en bil därifrån och hon är jättenöjd med dom.Dom småfel som fanns fick hon fixade på en verkstad nära henne och räkningen skickades till dom.Inga problem eller tjafs.Dock är annonsen på husbilen hon köpte förra året kvar ännu.

F

F.d. 30092

Guest

Hej!
Har försökt att få kontakt med Mats på ML Husbilar i flera dagar, ringt, mailat, pratat in på telesvarare, ingen respons?
Någon eller Några här i Klubben som vet om det är seriöst att handla med denne man?
Känns som att man kanske borde glömma denna Firma.
Mvh.
Åke W

Ska åka dit ock kolla, det står många HBar både ute och inne. Jag hör av mig.
Jag lämnar ditt 070 nr till honom.
Christer

F

F.d. 30092

Guest

Tack Åke för ett trevligt samtal som sagt jag kollar och hör av mig i morgon.
Christer

Teknikpata

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
11534
Medlemskap
2021

Hej!
Mvh.
Åke W

Hej Åke,
Jag antar att du fått kontakt med firman nu, Jag knatade iaf över gatan och meddelade att du sökte kontakt.
Det verkade som det redan fanns på att-göra listan.
Jag förmodar att det är ganska fullt upp med kunder i butiken dessa dagar, och att det kanske var därför det tagit tid.

Åke W

HBK Medlem
Kommun
Värmdö
HBK-Nr
11709
Medlemskap
2025

Hej!
Har i dag haft kontakt med Mats och förtroendet är återupprättat.
Mvh.
Åke W :)

W

wikman

Guest

Vi köpte vår husbil av Mats på ML för 3 år sedan.Nöjda med att han fixade till det som vi påpekade.bl.a. kamremsbyte,en kran i duschen och ett nytt fönster i bodelen.

Vi blev alltid väl bemötta,men Mats är en upptagen man,så kunden får ha lite extra tålamod.

Om vi skulle få för oss att byta bil,kommer vi nog att vända oss till ML igen.:yes:

Toppen