• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mitt drömjobb

F

F.d. 9344

Guest
Sv: Mitt drömjobb

Skrämmande! Men en del krockar ser helt otroliga ut, plötsliga "halkolyckor" på som det ser ut sommarväglag?

Men det börjar bli lite mycket här hemma också. I går 16/4 var det vid tre tillfällen PB förare som fullständigt struntade i Stopptecknen utan körde helt ogenerat rakt ut på huvudleden mitt framför mig.
Vid ett tillfälle var det en äldre dam som troligen inte hade en susning om att hon körde ut på en stark trafikerad väg (R40 1 km väster Nässjö). Jag fick "kasta" mig ut i omkörningsfilen och bussen som låg bakom mig fick göra en kraftig inbromsning.
Det äldre paret i PB,n rullade på i sina 60 och märkte nog inte ens hur nära det var.
För att inte tala om de omkörningar där det är spärrlinjer, En gjordes i en stark högerkurva då blir man lite mörkrädd faktiskt.

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Mitt drömjobb

De flesta av förarna i den filmen ser ut som de fått avståndsbedömning och allmänt förstånd kraftigt "förstärkt" av måltidsdrycker...

För övrigt betvivlar jag att vagnskadeförsäkring går att teckna alls.

//Stefan

Senast redigerad av en moderator:
Toppen