• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Missad förmån?

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Jag är medlem i Caravan Club, bl.a. för husbilsförsäkringens och CC-kortets skull. I medlemskapet ingår en massa förmåner som vi aldrig kan utnyttja på grund av olika orsaker. (Så är det ju alltid.) En intressant sak dock fick jag syn på i en reklamskrift någonstans nyligen och det gällde en gratishelg/per år på någon CC-camping som skulle komma medlemmarna till del.

Jag har letat i Caravanbladet och på nätet och jag har inte hittat den här gratishelgen någonstans. Det verkar vara ett dolt erbjudande som CC inte vill att alla ska kunna utnyttja! Har jag drömt eller finns det någon substans i detta?

Någon här som vet hur det förhåller sig med den här saken?

Jappe

Lars

HBK Medlem
Kommun
Klippan
HBK-Nr
100
Medlemskap
2025
Sv: Missad förmån?

Vi fick en gratishelg när vi gick med i CC . Alla nya får det för att komma in i gemenskapen

F

F.d. 9075

Guest

Hej Jappe. När vi gick med i cc nov-09 skickade de senare ett välkomstpaket med bl a en gratis wekend. Satt med den lappen i handen i förra veckan då tanken var att åka till Hökensås för lite fiske. Men då stod det att den ej kunde nyttjas under högsäsong from 1/6 så på något märkligt sätt har lappen kommit bort. Något Hökensås blev det inte heller utan vi hamnade på andra sidan Vättern i Ödeshög istället. Lappen kanske dyker upp lagom till lågsäsong:twitcy:Hälsningar Mia

Senast redigerad av en moderator:

PudelRäser

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4321
Medlemskap
2025

Tror inte det är nått "dolt"erbjudande utan C.C har det i sitt välkomstpaket till nya medlemmar.

Vi fick det förra veckan när vi gick med i C.C för att kunna utnyttja alla deras rätt så bra medlemsförmåner

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Men det erbjudandet gäller bara CC´s campingar i närområdet eller sektion som man tillhör. Det verkar som att CC delat upp landet i olika områden och det är inom "sitt" område som erbjudandet gäller. Lite konstigt tycker jag som tycker det verkar mer naturligt att ta in på en camping när jag kört en bit, inte när jag är nästan hemma.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

OK! Tack för svaren och hoppas jag att CC förlåter mig för min lätt konspiratoriska läggning!

Förmodligen fick även jag ett sådant erbjudande när jag blev medlem i CC för ett par år sedan och troligt är då att jag inte upptäckte "presenten".

Så var det utrett. Läser man inte alla bokstäverna så får man skylla sig själv!

Jappe

Kastanj

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
174
Medlemskap
2026

Sant Jappe! dessutom varar bra erbjudandet under en begränsad tid, vill minnas att det var två säsonger räknat med inträdes året.

Kastanj.

PudelRäser

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4321
Medlemskap
2025

Sitter med presentkortet framför mig nu och dom enda begränsningarna är att du inte får utnyttja det pingst/midsommar/högsäsong

Och att det gäller över en weekend
Men i hela Sverige och inte bara i närområdet

Toppen