• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mirage?

F

F.d. 17770

Guest
Jag är intresserad av köpa en Mirage 5000. För mig helt okänt märke.Letar efter info om detta märke men hittar bara gamla trådar. Någon som åker omkring i en sådan och vill dela med sig av kunskap och synpunkter?
MVH
Torbjörn

Stellplatz

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
6758
Medlemskap
2027
Sv: Mirage?

Hej

Vår första husbil blev en Mirage 355 Family -89 som vi köpte ny på Elmia -88. Det är en kanonfin bil Mirage och den har hög finish och fungerade alldeles utmärkt. Under åren som gått har vi bytt husbil ett antal ggr men man glömmer aldrig den första.

mvh Stellplatz:)

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Mirage gjorde väldigt trevliga bilar med gott rykte, men tyvärr gick dom i konkurs i 2007-2008?

janne A

HBK Medlem
Kommun
Orust
HBK-Nr
4160
Medlemskap
2025

Lite info här kanske...

Mirage

Hade en Mirage Sprinter för ett antal år sedan. Enormt trevlig bil med mycket hög kvalitet.

//Janne

F

F.d. 50003

Guest

Jag har haft en mirage mir 2000 års modell 2001
en helitegrerad som vi var väldigt nöjda med hög
kvalite och välutrustad men vi var rädd att inte få tag
på delar till den så vi bytte bort den annar var vi väldigt nöjda med den

Toppen