• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Minneskort i Garmin

Kalle & Eini

HBK Medlem
Kommun
Älvdalen
HBK-Nr
16511
Medlemskap
2027
Jag har en Garmin DriveSmart 61LMT-D.
Skulle uppdatera till senaste kartorna så visar Garmin Express att minneskortet är för gammalt.
Någon annan som råkat ut för samma.
Sedan så visar express att jag har de senaste uppdateringarna men inga vägar visas i Garmin GPS'en.
Har provat flera gånger, har även tagit bort GPS'en från Express men samma fenomen finns.

Jolie

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
24753
Medlemskap
2025
Har inte råkat ut för detta men har för mig att jag läst någonstans att minneskorten måste vara Class 10.

Arne B

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
11633
Medlemskap
2025
Kolla vilka kartor som är installerade. För min del blev det bara Sydeuropa o inte Nordeuropa på gpsn.
Testa med att navigera till en plats i Sverige. Om inte Sverige, testa med ett land i Sydeuropa.
Håller för närvarande på att försöka lösa problemet.
Har installerat med Garminexpress kartan på min dator. Håller på att installera kartanmed hjälp av Garmins MappIstall. Återkommer-

Toppen