• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Miniturné, eller inte?

F

F.d. 55786

Guest
Sitter på verandan o tittar ut över skogen o sjön. Gubben är på jobb en dryg vecka till. Sugen på en tur m husbilen, men vet inte vart?! (1 natt, jobbar på måndag igen) Någon som har några tips? Bor i södra Värmland på gränsen mot Dalsland (Svanskog).
Egentligen bor jag i paradiset, inga grannar nära (700 m), egen brygga o bara fåglar o insekter som stör tystnaden. MEN det är ju minst lika mysigt att ge sig ut m husbilen...... frågan är bara vart, om jag nu ska åka någonstans?
Går ner till bryggan o tar ett morgondopp medan jag funderar....

/Thinka

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Miniturné, eller inte?

Jag har bott på det viset en gång men det var på västkusten. När jag någon gång hamnade i liknande beslutsångest så tog jag båten och försvann ut på havet där friheten är. Det kanske går lika bra bra i din sjö!?

Jappe

F

F.d. 55786

Guest
Sv: Miniturné, eller inte?

Tack! Jappe! Låter som en lysande ide! Hade nästan glömt att man kunde ta båten.... är ny/färsk husbilsägare så det mesta kretsar kring husbil just nu.... Men, jag tar m fika o en bra bok och åker ut på böljorna o njuter =D
Hörde att det Västernfest i Svanskogs västernstad idag o imorgon... (Egentligen inte min grej) men man kanske kan ta båten över sjön ikväll o kolla in läget. Alltid roligt att få se lite cowboys in action.... eller?

Toppen