• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

MIN TRÅD Pensionär 8 dagar BORTTAGEN

Status
Stängd för vidare inlägg.

BoBil333

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Förstår inte riktigt vad som hände, men jag började berätta om mitt nya jobb och de rabatter jag skulle försöka ordna till Husbilsklubbens medlemmar.

NU TYCKS DET SOM ATT MIN TRÅD ÄR RADERAD. VARFÖR......

Rubriken var: Pensionär i 8 dagar.

Kan någon förklara vart den tog vägen?

Om det nu är så att web ansvarig har tagit bort den av någon anledning kan man väl kontakta mig och berätta varför.

Jag försöker göra något bra för klubben, sen börjar byråkratin att mala.

Jag brukar vara vid gott humör nästan jämt, men nu har jag fått nog, jag fundera på att skita i detta medlemskap om det ska vara så här, det är väl ändå värre med alla andra problem vi har i världen t.ex. flykting problem och krig än den lilla reklam jag möjligtvis gjorde för mitt nya jobb.

GE MIG EN FÖRKLARING !!!!!!!

carsten

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
792
Medlemskap
2025
Sv: MIN TRÅD Pensionär 8 dagar BORTTAGEN

Om du skriver något som kan anas härledas till ....... åker du ut, så är det.

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021

Tråden i sig var inte problemet, det var ju kul att höra att du skulle jobba med något som intresserade dig. Jag skulle tro att du gjorde misstaget att lägga in en länk till din blivande arbetsgivare & på så sätt gjorde reklam för honom vilket inte är tillåtet. Jag tycker inte du skall tappa sugen & lämna klubben, alla kan ju begå ett fel även med de bästa intentioner. Försök du att utverka rabatt för oss medlemmar & återkom på forumet. Lycka till med ditt nya jobb.

Bennie

Senast ändrad:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Jag har kollat upp vad som orsakat att tråden raderades.

Första delen av inlägget kunde accepteras som ren information men med länken till företaget blev det ren reklam för ett företag som trådstartaren själv var delaktig i.

Inlägget rapporterades och den vid tillfället ansvarige webadm valde helt riktigt att radera hela tråden. En förklaring borde ha skickats till trådskaparen och om detta inte skedde så beklagar vi det.

Även om det är en uppskattad medlem som gjort inlägget gäller samma regler för alla.

Dessutom är protester i forumet mot webadm's arbete ett direkt brott mot forumreglerna.

Eventuella erbjudande av rabatter som kan erbjudas medlemmarna skall skickas in under "Kontakta oss".

Jag väljer att stänga tråden och hoppas alla är införstådda med åtgärden.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen