• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Min reseberättelse syns inte???

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Hej jag har lagt in in PDF under reseberättelser, men trots att den är mindre än tillåtna 6MB, så kan jag inte se den. Jag ser den bara som en bifogad fil när jag går in under redigera. Vad gör jag för fel???
MVH Annette

F

F.d. 4754

Guest
Sv: Min reseberättelse syns inte???

Har Du tryckt på ladda upp längst ner på sidan där du bifogar filer?

/Knausen

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

ja, det gjorde jag, och då kunde jag se att PDF filen var med efter att jag stängt fönstret för hantera bifogade filer

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

När du valt din fil på din hårddisk och klickat på ladda upp så kan du stänga det mindre uppladdningsfönstre när filen är färdiguppladdad. Då ser du att det finns en bifogad fil.

För att placera in denna fil i din text så ställer du markören där du vill ha filen. Klicka sedan på gemet och, om det är flera filer, så väljer du den fil du vill placera.

På så sätt kan du ladda upp ett flertal filer, bilder till exempel, och placera ut dem i din text där du vill ha dem. Kan verka lite krångligt i början men funkar riktigt bra när man fått kläm på det.

Toppen