• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Midsommar på Malmön

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Här fixas och donas inför ätandet och supandet. Janson står på gasolspisen i Omniaugnen. Polska Stråvodkan och Linjeakvavit är i frysen. Rökt strömming, löjrom, sill, dill och färskpotäter fixar flickorna med. Lite gubbröra och skagenröra nyss inhandlad.

snaps.jpg

Uj Uj! Det här blir hårt.

Kamrater, vänner och HBK:are

:music-icon: Nu tar vi den.:music-icon: Nu tar vi den. :music-icon: Nu tar vi den.:music-icon: Nu tar vi den. :music-icon:

Skål och ha en underbar (mid)sommar.

:music-icon: Nu tog vi den.

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Midsommar på Malmön

Är det möjligen frukostbordet som är uppdukat?

//Tommy

Nää! Nu är det kaffe med husbils Cognac (Grönsdtds VSOP). Visst är SMHI underbara. Dom lovade regn nu på eftermidagen. Och det kom inget. Man kan alltid lita på SMHI. Säger dom det ena blir det det andra.

arnew

HBK Medlem
Kommun
Sotenäs
HBK-Nr
6529
Medlemskap
2025

Det kom några droppar här på fastlandet men inte mer än att det torkade bort lika fort som det föll.
Har ni nått bra ställe att stå på där ute?

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Ja vi står 3 HBK:are här i stenbrottet till höger om färjefästet.
Fisk malmön.JPG
Den här firren drog jag upp för 3 minuter sedan. Nu kaffe med VSOP....

Toppen