• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

MIDNATTSSOL

F

F.d. 29841

Guest
Sv: MIDNATTSSOL

Hej Sture
Ja nu ja, men efter midsommar mörknar det fort.
Ha det bra bland knotten.
Hur trivs du med NYA HB:n?
/Vidhem

F

F.d. 25020

Guest

Hej Sture
Ja nu ja, men efter midsommar mörknar det fort.
Ha det bra bland knotten.
Hur trivs du med NYA HB:n?
/Vidhem
Trivs jättebra med nya bilen tog lite tid innan jag lärt mig allt, knotten är inte så farlig det är bara att gapa o svälja. Mvh 220 Sture i Pajala:twitcy:

F

F.d. 29841

Guest

Trivs jättebra med nya bilen tog lite tid innan jag lärt mig allt, knotten är inte så farlig det är bara att gapa o svälja. Mvh 220 Sture i Pajala:twitcy:
Hej Sture.
Du behöver ju aldrig vara utan pålägg till mackan,bara att dra den i luften så är det fixat.
Ha det .
/Vidhem

F

F.d. 25020

Guest

Hej Sture.
Du behöver ju aldrig vara utan pålägg till mackan,bara att dra den i luften så är det fixat.
Ha det .
/Vidhem
Det är även gott på gröten den blir lite salt,sedan vid grillning är det toppen. Mvh 220 Sture i ett knott o myggfritt Pajala än så länge.:wub::wub:

F

F.d. 29862

Guest

Hej!
Vi funderar på en "norresa" inkl litet Norge och kanske Finland. Ljuset är underbart, men hur blir vädret i år??
Svårt at lämna Skåne med i går 27 grader i skuggan...
Sedan kommer ju de nya och mkt höga dieselpriserna till! Förr var alltid diesel billigare än bensin, pga lägre framställningskostnader och ett "enklare bränsle".
Men det är väl som vanligt, när dieseln blir efterfrågad så stiger priset.
Heja Norrland!
Lars

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Diesel måste vara en eftertraktad vara - därav högt pris antar jag. Jag ser också fram emot myggfria vidder i sommar

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Diesel i sig själv är nog inte så dyrt kring 6 kr i produktionskostnad, men moms och skatter är ju det som gör Diselpriset, kring 14 kr.
/Vidhem

F

F.d. 25020

Guest

Ikväll +22, häruppe i Pajala men det blåser o ljust dygnet runt, Tog död på första myggan ikväll då kom det några på begravningen. Mvh 220 Sture i Pajala;);)

Egil 84

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2026

Inget går upp emot dom fina ljusa nätterna i Norrland denna årstid. Då kan jag till och med stå ut med myggen. Åker inte norröver förrän i mitten av juli efter en tripp till Finland, hoppas ändå hinna få uppleva lite av den ljusa sommarnatten.
Vi älskar Norrland på sommaren med mygg o knott och solljuset. :)

Toppen