F
F.d. 25020
Guest
Hej på er alla idag börjar midnattssol här i Pajala lika ljust dygnet runt brukar bli sena kvällar ett tag framåt ha det. Mvh 220 Sture i Pajala
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Trivs jättebra med nya bilen tog lite tid innan jag lärt mig allt, knotten är inte så farlig det är bara att gapa o svälja. Mvh 220 Sture i PajalaHej Sture
Ja nu ja, men efter midsommar mörknar det fort.
Ha det bra bland knotten.
Hur trivs du med NYA HB:n?
/Vidhem
Hej Sture.Trivs jättebra med nya bilen tog lite tid innan jag lärt mig allt, knotten är inte så farlig det är bara att gapa o svälja. Mvh 220 Sture i Pajala
Det är även gott på gröten den blir lite salt,sedan vid grillning är det toppen. Mvh 220 Sture i ett knott o myggfritt Pajala än så länge.Hej Sture.
Du behöver ju aldrig vara utan pålägg till mackan,bara att dra den i luften så är det fixat.
Ha det .
/Vidhem