• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Melodikrysset som app!

H

hianders

Guest
Vi har ju många i klubben som är duktiga på appar och jag hörde idag på P4 extra att Melodkrysset kommer att finnas som app i mobilen. Spännande att höra om några testar det! Själv nöjer jag mig med krysset på Sveriges Radios hemsida.

fru hianders/Inger
:music-icon:

H

hianders

Guest
Sv: Melodikrysset som app!

Anders - kan du förklara hur man gör för att ladda ner till mobilen (för de som tänker göra det)?!! Går det med en helt vanlig mobil eller måste man ha en med pekskärm? Och, vad är en wordfeud (rätt stavat?).

Det kommer så många nya tekniska finesser att man inte riktigt hänger med snart. Nåja, några måste ju vara lite sega med att ta in det nya.

Inger

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Appar kan man ladda ned till smarta telefoner som iPhone eller Android.
Det finns ikoner att klicka på (App Store eller Market) för att enkelt och oftast gratis ladda hem de s.k. apparna (applikationer).

Melodikrysset finns både till iPhone/iPad och Androidtelefoner.

Wordfeud är en vanebildande app likt alfapet som man kan lösa med långväga vänner (eller ovänner).

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

jag hörde idag på P4 extra att Melodkrysset kommer att finnas som app i mobilen. Spännande att höra om några testar det! Själv nöjer jag mig med krysset på Sveriges Radios hemsida.
fru hianders/Inger :music-icon:

Jag passade på att lösa det sista krysset och tryckte på sänd, så nu är jag med i dragningen. Enkelt när man kan höra frågor och melodier om igen.

Nu ringer de väl upp mig för att jag var bland de första att använda appen. Hemska tanke!

Toppen