• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Melodikrysset snart 10.03

H

hianders

Guest
Lördag 25 oktober kl 10.03 kör vi melodikryss på chatfunktionen (till vänster). Man går in där eller på Besökare nu. Vi snackar mellan låtarna och har en trevlig timme. Vi brukar säga att det är världens snabbaste timme. Välkommen in!
:yes:

fru hianders/Inger

F

F.d. 53078

Guest
Sv: Melodikrysset snart 10.03

Melodikrysset är inte det ett musiktävlingsprogram
Med Hasse Tellemar ? fast han kanke är pensionerad .
Skulle vara kul att lyssna pá det, fast nu kan man nog inget om svensk musik.

H

hianders

Guest

Hasse Tellemar hade melodikrysset förr, nu är det Anders Eldeman sen många år. Det är inte bara svensk musik så kom in du nästa lördag 10.03

Inger/fru hianders

H

hianders

Guest

Du kan ju testa att lösa krysset och lyssna på musikinslagen om du går in på melodikrysset.se. Träna lite inför nästa vecka!!
:yes:

fru hianders/Inger

F

F.d. 53078

Guest

AAhh slanten slant ner melodin ju mer vi är tillsammans tillsammans ...ju gladare vi blir...

Detta var Peter Granbergs program, nu kommer jag ihág.
Hasse Tellemars program hete Ring sá spelar vi. Man kunde ringa med rätt län och slutsiffra pá lördagsmorgorna. Sedan kom Kell Arlinge med Eldorado. Klassat som ett av världens bästa radioprogram.

Tittade pá krysset och det är ett korsord. Jag lyssnade pá snabbgenomgángen
Blev förvánad när Lotta Engberg sjöng 4 bugg och en cocacola sá kkunde man inte höra texten i sángen eller sá sjöng hon pá ett konstigt sprák. För att dölja svaret.
Hopas att nästa lördag kunna lyssna fast det skär sig med pojkens symfoniorkesterspel.

H

hianders

Guest

AAhh slanten slant ner melodin ju mer vi är tillsammans tillsammans ...ju gladare vi blir...

Detta var Peter Granbergs program, nu kommer jag ihág.
Hasse Tellemars program hete Ring sá spelar vi. Man kunde ringa med rätt län och slutsiffra pá lördagsmorgorna. Sedan kom Kell Arlinge med Eldorado. Klassat som ett av världens bästa radioprogram.

Tittade pá krysset och det är ett korsord. Jag lyssnade pá snabbgenomgángen
Blev förvánad när Lotta Engberg sjöng 4 bugg och en cocacola sá kkunde man inte höra texten i sángen eller sá sjöng hon pá ett konstigt sprák. För att dölja svaret.
Hopas att nästa lördag kunna lyssna fast det skär sig med pojkens symfoniorkesterspel.

Så var det, Hasse Tellemar hade Ring så spelar vi!!! Duktig pojke!
Vi hoppas att du kan vara med på lördag!

Inger

Toppen