• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Medlemssökning

F

F.d. 8765

Guest
Hej HBK:are.
Är ny i gänget och undrar hur man söker efter er medlemmar om man inte känner till ANVÄNDARNAMNET? Det måste väl finnas någon genväg att gå, eller måste jag söka manuellt genom hela matrikeln? Tacksam för svar.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Medlemssökning

Om du går in på Medlemslista i den blå listen så finns det alternativ för avancerad sökning. Där kan du söka på alla sökbara fält, exempelvis förnamn, ort, telefonnummer, bilens registreringsnummer mm. Allt är dock beroende på vad medlemmen har angivit. Några har kanske inte angivit sitt registreringsnummer eller partners namn.

F

F.d. 8765

Guest

Hej Micael.
Hittar ingen avancerad sökning i medlemslista, däremot om jag klickar på SÖK MEDLEM under innehåll kommer jag till avancerad sökning med tomma rutor. Testar och söker på mej själv under postort "Kil", mycket riktigt så är Kil med, men även andra orter, vilket kanske talar för att det är inte den optimala sökvägen. Eller så har jag missuppfattat dej, är tydligen ingen höjdare på detta.

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Det stämmer som Michael skriver, kolla bild
sök medlem.JPG

När du söker på Kil så kommer alla namn med som innehåller just kil T.ex Lysekil
Eskilstuna

F

F.d. 8765

Guest

OK, nu fattar jag. Tack så mycket för hjälpen.

Toppen