• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Medlemskort

T

Taflin

Guest
Hej!
Vi är medlemmar i husbilsklubben men funderar lite kring det här med medl.kort. Är det något an får hemskickat?

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Medlemskort

Har du rätt adress i din profil så har du fått medlemskortet hemskickat i jan-febr 2016.

Detta gäller om man förnyat avgiften senast 31 dec. 2015. Övriga kan beställa nytt via "Kontakta oss".

Jag kan passa på att nämna att särskilt e-postadressen är många dåliga på att ändra när de bytt till ny.

Det är lämpligt att kolla i profilen så att alla uppgifter stämmer, om inte förr så inför årsskiftet.

Man kan själv ändra alla uppgifter i sin profil undantaget användarnamnet genom att logga in på hemsidan och sedan klicka på "Kontrollpanel" längst till vänster i den övre mörkblå listen.

Toppen