• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Medlemskort?

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2025
Hej Flickor & Pojkar!........hörde ni! Så ser jag mig själv...... som en pojke....

I varje fall i sinnet!

Nu.. till frågan. När kommer medlemskortet till oss " gamlingar " ? Har hört att många har fått det redan med mycket högre medlemsnummer.

Dekalerna kom ju tidigt i våras och sitter ju på plats sedan länge.
Jag klarar mig väl utan medlemskortet ett tag till men.....undrar bara!!:yes:

Kör försiktigt!

Valborg8

FD HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
650
Medlemskap
2022
Sv: Medlemskort?

:wink: I dag kom vårat medlemskort till Korsnäs Finland ,fint kort tack ska ni ha!Enda som är tråkigt är att Hasse blev gipsad och skadan är kompliserad hälbenet var sprucket så 5 månaders sjukskrivning o på 6 veckor får han inte alls stöda på foten.Så det blir dåligt med husbilsåkandet på ett tag,men i går var det sånt fint väder här så då var jag tvungen att köra ut bilen och tvätta den.När han blir lite duktigare med kryckorna kanske vi kan köra ut nån kortare resa innan det blir vinter o snö.
Hälsn från Hasse o Eva

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2025

Medlemskorten kommer framöver, tänk på att det är ett par personer som ska sitta på sin fritid, kvällstid och skicka ut 1050 kuvert..

Hej Kölis!

Jag beundrar verkligen alla de som sitter på sin fritid med detta, verkligen.
Undrar bara i vilken ordning de gör det. men det kommer väl.
Skulle gärna ställa upp om det behövdes hjälp.
Inget illa ment!

Simma lugnt!:wink:

F

F.d. 4879

Guest

Jag jobbar inte alls med den biten men jag vet att andra gör det. Det kanske är som vanligt att den som gapar mest blir sist serverad? *L*

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2025

Oooops!

Bäst att hålla tyst då!

Eller........

Verkar så!

.......

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2025

Hej Alla berörda därute!

Det kanske var en dum och korkad fråga!

Skall inte göra om det, ställer kanske bara till problem för er!

//:wideeyed:

Ställer mig i ledet som alla andra och väntar, skall inte besvära mer ang. detta.

Mvh

F

F.d. 4879

Guest

Hej Alla berörda därute!....

Nu misstolkade du mej, det var inte meningen att du skulle ta det hela som att hålla käften. Trodde du förstog att det var ett skämt, därav *L* vilket är ungerfär samma som ler, säga något med ett leende.

F

F.d. 3753

Guest

Då måste vi gapa utav bara 17 för vi har inte heller fått något medlemskort!:wink:

Pirkko & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
415
Medlemskap
2026

En tanke bara:
De "nya" medlemmarna får sina medlemskort i samma kuvert som dekal och siffror. Vi "gamla" som redan fått dekal och siffror kommer att få våra medlemskort så småningom... är jag helt övertygad om.
Det är ju ett tag kvar till 2008!:D // Pirkko

F

F.d. 2692

Guest

Bryr mig egentligen inte så mycket om kortet, har mina dekaler, har mitt lösen så jag kan läsa alla inlägg, får vara med på träffar.....

men det blir kul när det kommer:yes:

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Helt rätt tänkt Pirkko,

De "nya" medlemmarna får sina medlemskort i samma kuvert som dekal och siffror.
De "gamla" som redan fått dekal och siffror kommer att få sina medlemskort så småningom, de är som ni sett här redan på väg ut.
Så ni behöver inte oroa er, medlemskort kommer till alla! :wideeyed:

F

F.d. 24280

Guest

Har vi några förmåner på våra medlemskort..typ rabater..annars är det väl inte så brådskande med dom:)

Toppen