Är det symptomatiskt att det inte går att hitta information om hur man går ur forumet heller?
Det klarade du bra förra gången (2008) då du anmälda att du inte var intresserad av att bli medlem. Samma räcker även denna gång så nu är du avförd.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Är det symptomatiskt att det inte går att hitta information om hur man går ur forumet heller?
Hur många medlemmar är vi idag? 15 - 20000? Och gemenskapen med dessa har du redan skaffat dig en uppfattning om! Inte dåligt!.
Däremot gillar jag inte att köpa grisen i säcken, och jag känner inte heller att den här gemenskapen lockar mig.
Nä, jag fattar det. Och jag tror knappast att jag behöver de 300 inläggen heller
Det är lugnt.
Har man som Hundstina enda syftet med sin andra registrering att förkunna sitt ointresse att bli medlem så får man nog räkna med svaren.