• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Medlemsavgift 2008

F

F.d. 50016

Guest
Hej Kingen!

Har just betalt in 100 svenska kronor men glömde att skriva att det var medlemsavgift för 2008. Hoppas att det går att göra på detta sätt.
Hälsn, Jonas796:santa1: :santa-2-icon: :singing-icon:
PS Har en utskriven bekräftelse på Sölvesborgs-Mjällby sparbank om tveksamheter skulle uppstå. DS

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 4754

Guest
Sv: Medlemsavgift 2008

Hej.

Är det OK att som ny medlem betala in anmälningsavgiften och årsavgiften för 2008 nu eller ska jag vänta till den 1:a januari?

Mvh
Knausen

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Hej Uffe

Du hade allt uppgett ditt medlemsnummer när du betalade den 5-dec.
Du har tom uppgett att du inte hade fått något medlemskort.
Jag tror nog att det undersöks just nu var det har tagit vägen.

Har noterat att du har betalt Jonas, väntar på svar från banken då jag för in din betalning.

Till Knausen

Avvakta till sista veckan i december med betalning.
Eftersom betalningen gäller Kalenderår som det finns Styrelsebeslut på.

GOD JUL PÅ ER

Sune A

HBK Medlem
Kommun
Herrljunga
HBK-Nr
124
Medlemskap
2025

Hej Kingen

En undran när de nya märkena till medlemskortet kommer.
mvh Sune A.

Senast ändrad:
F

F.d. 4879

Guest

Kingen är en kille som det är ordning på, helt klart! En stor tillgång för klubben.

F

F.d. 55285

Guest

Hej Kingen jag betalade årsavgiften den 6/12 +innträdes avgiften och noterade att det var för år 2008 kommer det att gälla som årsavgift för kommande år MVH Evert medlnr1196

F

F.d. 25011

Guest

Årsmärken till medlemskortet för 2008 kommer att skickas ut under februari månad 2008.

F

F.d. 25022

Guest

:snowman-2-icon: :snowman-1-icon: :singing-icon: GOD JUL
Hej Kingen!

Har just betalt in 100 svenska kronor men glömde att skriva att det var medlemsavgift för 2008. Hoppas att det går att göra på detta sätt.
Hälsn, Jonas796:santa1: :santa-2-icon: :singing-icon:
PS Har en utskriven bekräftelse på Sölvesborgs-Mjällby sparbank om tveksamheter skulle uppstå. DS

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Så här står det på 1:a sidan när man anmäler sig som NY medlem:

Sätt in 200:- (Anmälningsavgift: 100:- samt Årsavgift (2007): 100:- ) på vårt Bankgiro 5262-9615
IBAN: SE8650000000056411012490
BIC: ESSESESS

När pengarna finns på vårt Bankgiro från ovan angiven Namn och Adress blir du HBK Medlem och får medlemskort, dekaler o nummer hemskickade

Slut Citat

Detta innebär att alla inbetalningar för NYA medlemmar under 2007 endast gäller 2007.
Styrelsen har beslutat att inbetalningar sista veckan 2007 för NYA medlemmar gäller för 2008.

Så det enda sättet att bli NY medlem 2008 är att vänta med att betala tills 2008.

För att kunna hålla en så låg årsavgift kan vi inte hålla på med en massa undantag eftersom detta medför merarbete och då kommer vi att tvingas höja årsavgiften.
Detta har ju bara betydelse när man blir NY medlem och avsikten är ju att man ska vara medlem i många år.

Befintliga medlemmar ska betala för 2008 före 31/12-2007 och gärna snarast som Kingen skrev!

F

F.d. 58560

Guest

Hej
Nu förstår jag inte i ett annat inlägg så står det att var snälla att betala in medlemsavgiften så fort som möligt,så slipper jag sitta hela julen och kolla in alla.Och nu sär ni att vi ska betala in sista veckan i dec.Så jag har betalt in för 2008 så jag hoppas att det gäller.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Mitt inlägg gällde nya medlemmar eftersom det var någon som betalt i början på dec och trodde det gällde för 2008.

Befintliga medlemmar ska betala för 2008 innan årsskiftet.

F

F.d. 6750

Guest

Varit på internetbanken idag och satt in 2008-års avgift, har ej fått någon medlemskort eller klubbdekaler hem skickat 16/12-07, fast jag har varit medlem sedan början av december. Mvh HBK-medl:1186.

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej Kingen..
Betalt in medl.avgiften för 2008 men tror jag glömde skriva det...:swoon:
Betalade gm internet igår den 17 dec..hoppas det kom fram ändå.skrev medlnr o namn iaf.:santa-4-icon:
Julhälsn från Smedjebacken Lotta & Stefan

Senast ändrad:
M

mikkis

Guest

hej
Jag har oxå betalat in våran medlems avgift för år 2008 i november månad tror jag det var. (medlem nr: 593)
hoppas det blir rätt nu då.. alltså förnyelse av medlemsavgiften för år 2008 !
/
Mikkis

Senast redigerad av en moderator:

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Hej Mikkis och alla andra oxå för den delen.

Titta längst ner under er profil där står det vilket år som ni har betalt för samt när det gjordes.

F

F.d. 58562

Guest

Hej Mikkis och alla andra oxå för den delen.

Titta längst ner under er profil där står det vilket år som ni har betalt för samt när det gjordes.

Jag titta på vår profil och där står det fortfarande 20070903 som inbetalningsdatum!

När jag kontrollerar den inbetalning jag gjort den 7/12 så ser jag följande på meddelanderaden HBK-nr 100 2008.

Har alltså uppgivit fel HBK-nr! Fattar inte vad jag gjort eller tänkt på vid det tillfället.

Skall ju vara HBK-nr 879.
Är det något du kan finna och rätta eller blir jag tvungen att betala på nytt?

Ber om ursäkt för denna fadäs.....

/Bosse

Toppen