• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Medlems avgift?

F

F.d. 1649

Guest
Hej.
Jag betalade min avgift för nästa år för en vecka sedan,men nästa dag märkte jag att banken hade skrivit fel Medl. Nr nämligen 3782 i stället för min som är 3982.Jag sände då e-Post till kassören och undrade om han kunde rätta till det så att det blev rätt,mitt namn står ju på bankgirot.Men han har inte brytt sig om att svara ens!:mad: Jag sände också en förfrågan till Medlem 3782 om han kunde betala min avgift i stället,men han har inte heller svarat.Så jag låter väl mitt medlemsskap förfalla?
Mvh Jan-E.

H

hianders

Guest
Sv: Medlems avgift?

Hav tålamod!

Kassör och medlemsservice sköter detta på fritiden så det kan kanske ta några dagar. Det ordnar säkert till sig!! Inte ska du låta medlemsskapet förfalla på grund av att du inte får ett snabbt svar. Många är inte heller inne på datorn varje dag, kanske någon gång per vecka.

Önskar dig och alla andra i HBK en trevlig helg!

Inger

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Medlemsservice är meddelad. Använd Kontakta oss i stället för att maila direkt för då är det fler som kan hjälpa till.

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Jan-Erik

Din betalning är nu registrerad på dig

MVH Carina
Medlemservice

F

F.d. 2692

Guest

Carver och även alla andra.

Vill bara förtydliga att jag som kassör har inte hand om själva medlemsregistreringen, det har Carina på medlemsservice.

Angående ditt mail så vidarefodrade jag detta till medlemsservice, vilket jag kanske skulle meddelat dig om, det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för att så inte skedde.

Hoppas även att ni har lite förståelse för att just nu sker det tusentals inbetalningar för 2013, vilket gör att registreringen kan ta ett par dagar extra.

Men den som väntar på något gott.......:)

P.S. Ser att fler och fler betalar in för 2- till flera år framåt.

F

F.d. 2692

Guest

Ha, ha,

Carina och jag svarade på samma minut, då vet ni vad vi gör på fredagskvällarna.:twitcy::twitcy:

T

Teddi

Guest

Vilken diskussion, bara för att man inte får svar på vart 100-lappen tagit vägen omedelbart, hotar man med att gå ur klubben, det är väl bara att betala in en hundring till i värsta fall! :confused:

bara en hundring,,de räcker me en husbilsklubb!!!:mcride:

Toppen