• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Medlem nu

F

F.d. 13113

Guest
Såg i dag till min glädje att texten ändrats till HBK medlem (från intresserad)

Så jag får väl använda några timmar av den här lördagen till att se på dom sidor/ämnen som inte varit tillgängliga för mig förut. Har redan tittat på "Husbilsplatser" och det verkar intressant.

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Medlem nu

Det var roligt att Du blivit medlem, Du har gjort ett mycket klokt val och
vi hälsar
dig VÄLKOMMEN TILL hbk.se. Vi som hälsar heter Monica o Kurt och bor i Göteborg.;) ;) :D :D

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

:D Välkommen som "Medlem":D
Du skriver att Husbilsplatserna verkar intressant och då är det ju så att för att hålla den intressant så måste det ju till nya platser.
Nu skriver jag inte bara det här till dig utan jag uppmanar alla att lägga in nya platser.
Börja med att sök igenom närområdet hemma och se vad ni hittar.
Parkeringar, små rastplatser, fiskeplatser, gästhamnar eller en plats där man kan övernatta.
Ja det finns många olika sorters platser man kan lägga in.

Ha de

Kjell

HBK Medlem
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2025

Välkommen till HBK, janotto!

Och Kingens förslag är mycket bra - att leta igenom närområdet - det finns många smultronställen som kan vara till glädje för våra medlemmar!

Använd knappen "Ny plats" som finns en bit ner i den vänstra menyn på förstasidan och skriv in platsens namn och de uppgifter som är nödvändiga och intressanta.
Det går också bra att addera eller ändra uppgifter och bilder för de ställplatser som redan finns, ser man felaktig information är det bra att uppdatera så att vi hela tiden har en aktuell lista.
Skicka alltså gärna in EGNA bilder på ställplatser, en bild säger mera än...
HBK väljer (mycket subjektivt) de mest informativa bilderna för resp. ställplats men den ovanskliga äran tillfaller alltid fotografen/ägaren av bilden!

Sa jag välkommen? :)

F

F.d. 13113

Guest

Jodå, det kommer.
Ser att ni redan kartlagt det mesta runt Höga Kusten bron mm.
Men visst finns det mer både här och på andra ställen.
Har tex sökt efter Skärblacka på platslistan men inte hittat.
Där finns ju en bensinstation och en Mc Donalds och en oerhört trevlig rastplats men då jag inte vet exakt vad det heter så kanske nån annan lägger in den...
Där verkar ok att stå över natten.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 10626

Guest

Har varit på vår första resa med husbilen,Toppen tycker jag.
Träffar många trevliga husbilsåkare.Så nu ger vi oss av igen
Bravomar med sambo;)

Toppen