• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Medlem 2008

F

F.d. 25020

Guest
Såg idag här i Pajala medlem 2008 hann inte se vart han tog vägen hade tänkt mig en pratstund Mvh 220 Sture i Pajala:rolleyes:

F

F.d. 52994

Guest
Sv: Medlem 2008

Hej Sture
En liten hälsning från hbk 2940. Vi är i Tromsö och här regnar det. Det är kanske bättre i Sverige:(:oops:rolleyes::D

B

Boxer

Guest

Nej, 45an utanför Mellerud just nu.

Bilagor

• DSC01947.JPG
    DSC01947.JPG
    2,1 MB · Visningar: 4
B

Boxer

Guest

45an igen norr om Mellerud. En vägtrumma har översvämmats och vägbanan spolats bort.
Fast det har nog inte hänt idag, repgrupp på plats.

Bilagor

• DSC01949.JPG
    DSC01949.JPG
    2,3 MB · Visningar: 2
F

F.d. 52994

Guest

Ja det är nog tur att det bara är lite regn här i Norge, än så länge är vägarna kvar. Men var tusan är den där förbaskade solen som vi alla längtar efter

B

Boxer

Guest

Solen var i alla fall i Frankrike för ett par dagar sen. Vi är på hemväg därifrån och har haft soligt, fint och lagom varmt i två veckor. Prima resväder med andra ord.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 50024

Guest

Och vart har medlem 2008 tagit vägen och vad har han för väder tro?????

Senast redigerad av en moderator:
Toppen