• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Meddela ny ställplats

ILoR

HBK Medlem
Inlägg
133
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
20915
Medlemskap
2024
Försökte lägga in ny ställplats vid besök i Horred, men det gick inte så bra. Bilden med kartan och krysset fattade jag inte. OK tänkte jag, meddelar när jag kommer hem till min "kammare". Då blir bilden, när jag är i min "kammare".
Är möjligheten att lägga in i efterhand typ N ?? ?? ?? osv. borttagen, eller är jag helt väck?
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.779
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
Find ställplatsen hvis den er på kortet, eventuelt ved at bruge søgefunktionen.

Åbn pladsen.

I bunden kan du finde en blå bjælke med "Föreslå ändringer".

Klik på den og skriv dine rettelser. Her kan du også indsene billeder.
 
F

F.d. 14324

Guest
@ILoR, om du inte riktigt blivit kompis med formuläret för ny plats på det så kan du posta bilder och information direkt i denna tråd så fixar jag till det. :)
 

ILoR

HBK Medlem
Inlägg
133
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
20915
Medlemskap
2024
@ILoR, om du inte riktigt blivit kompis med formuläret för ny plats på det så kan du posta bilder och information direkt i denna tråd så fixar jag till det. :)
Tack för hjälp. Ta bort mitt inlägg i forumet, borde inte skrivit det. Har inte kvar nå'nting från den platsen i Horred. Nästa gång jag skall lägga in nå't måste jag öppna med Chrome. Ha en bra sommar.
 
Toppen