• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Med husbil till Danmark

F

F.d. 25477

Guest
Vi ska resa i början på sep till D-K med vår husbil har inte varit över tidigare
Ska oxå ta med våra 2 hundar
Som får sprutor hos veterinär i morgon
Så ni som har varit till Danmark kan väl ge oss lite tips och vad man ska tänka på kanske har ni någon länk till bra camping oxå
Jag ska till ett ställe på mittjyllan som heter Viborg
Ska dit på en hantverksmässa o titta och få inspiration:yes:Inger

F

F.d. 21075

Guest
Sv: Med husbil till Danmark

Vi var i Viborg til Husflidsmesse sidste år. Det er meget besøgt, så skal I parkere i nærheden bør I være der i meget god tid inden åbningen.

Et besøg i Viborg Domkirke må I ikke snyde jer selv for. Søndermarkskirken som også ligger i Viborg, er kendt for sit Hærvejstæppe. Se lidt om vores besøg i byen lidt nede af denne side: Jyllandsturen – et par dage i og omkring Viborg inden hjemturen — Naturliv

F

F.d. 25477

Guest

Åh vad fina bilder du visar och tack så mycket för dina rader det gläder jag mig åt:spinny:

F

F.d. 14324

Guest

Hej Tomtebacken
Skulle ni tar färjan mellan Göteborg och Frederikshamn kan det vara en bra ide att jämföra priserna på olika avgångar och även olika dagar för det skiljer en del i prissättningen. Jag har även fått uppfattningen att det blir lite billigare om man bokar i god tid, men det är jag inte säker på om det verkligen är så.

Palle, tack för en riktigt trevlig sida med många fina bilder!
jag klickade på abonner/prenumerera direkt.:)
Ebbevejen ut till mandø såg intressant ut,, 4WD kan nog vara bra där, men jag skulle nog inte våga! (tror jag):D

mvh jocke

F

F.d. 21075

Guest

Hej Tomtebacken

Palle, tack för en riktigt trevlig sida med många fina bilder!
jag klickade på abonner/prenumerera direkt.:)
Ebbevejen ut till mandø såg intressant ut,, 4WD kan nog vara bra där, men jag skulle nog inte våga! (tror jag):D

mvh jocke

Tack för tilbagemeldingerne, också till Inger (Tomtebacken) :)

Næ, man får inte använda den vägen mer' Där är en annan väg, "Låningsvejen", men endast ved lavt tidevand. Ribe, inte langt från Ebbevägen, är också ett besøg värd, om du har tid nog, Inger

Toppen