• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

med husbil i europa

F

F.d. 52971

Guest
hej jag undrar om någon vet var man kan köpa boken med husbil i europa

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: med husbil i europa

Den lär för tillfället vara slutsåld, men kolla direkt med författaren Anders Witt (Åkebo), medlem i klubben.

CarthagoAnders

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2025

boken är slutsåld hos utgivaren enligt meddelande på hemsidan Husbil i Europa
kanske finns det någon i klubben som vill sälja sitt ex och det kanske var din avsikt med att starta tråden?

F

F.d. 1750

Guest

Har varit i kontakt med Anders Witt ang boken och enl honom kommer ev en nyutgåva till jul.
mvh/Christer

sonyLT

FD HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
54
Medlemskap
2024

Jag var på en föreläsning om att resa i Europa med Anders Witt på Elmia mässan. Han sa att det skulle komma en uppdaterad upplaga av boken under 2009.

T

talgoxe

Guest

Hej.
Jag har för ett par månader sedan kommit över boken på Caravanhallen i Haninge (tror jag företaget hette). Fick ett tips om att dom kunde ha ett antal ex av boken.
Efter ett tel.samtal sände man en bok omgående. 160-170 :- med frakt vill jag minnas.
/egon

F

F.d. 55258

Guest

Hallå där

Jag kan berätta att jag planerar att ge ut en reviderad upplaga av HUSBIL I EUROPA inom kort. Jag hoppas kunna lämna den till trycket i början på november och att den således kan levereras i mitten på december. Jag har ett par hundra förhandsbeställningar så jag är angelägen att komma med boken snabbt. Den går således att förhandsbeställa på bokens sajt Husbil i Europa.
Min andra bok, TYSKA AVSTICKARE, finns dock på lager och kan beställas via den bokens sajt Tyska avstickare.
Anders Witt

Toppen