• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

McLouise Tandy-08

A

Annica

Guest
Hej.Vi köpte Mclouise Tandy -08 i Fredags och firman vinterförvarar den.Nu till min fråga:Skulle vilja veta djupet i skåpen och höjd med tanke på tallrikar odyl. Även hur stor lådan för besticken är.
Tack på förhand Annica
 

ThomasA

HBK Medlem
Inlägg
4.194
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2024
Rekommenderar att ni, trots allt, åker till husbilen och tar mått på skåp och hyllor. Det kan skilja på skåp och bilmodell. Lycka till med nya bilen. Husbilsliv är ett kul liv. Man kommer att få se mycket.
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.599
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Hoppas att ni "tagit bilen i besittning" innan ni lämnade den för vinterförvaring. Detta kan exempelvis ske genom att man kör hem bilen och visar upp nyförvärvet får grannarna, och sedan åker tillbaka till säljaren och ställer in bilen för förvaring.

Om så inte har skett, kan ni få mycket besvär för den händelse att försäljaren skulle gå i konkurs under den tid ni har bilen kvar hos denne.

Pålle
 
Toppen