F
F.d. 26546
Guest
Vi är så färska man kan bli. Tröttnat på stugplaner , dyrt så det förslår på västkusten. Nu har vi blivit sugna på husbil! ( vi har pratat om det 100 ggr genom åren) men nu känns det som rätt läge på något vis.... Skulle aldrig i mitt liv köpa husvagn, men husbil verkar härligt! Och som amatör i detta så har man ju sneglat runt en del, o just mclouis ness ser bra ut på bild! Men(!). Både jag o fru får bara köra 3500kg. Vi har två barn , 2&4 år nu. Vi jan tänka oss o lägga ca 800,000;- går det lasta nått i denna bil, klarar den vintern, är mclouis bra? Funkar det med barn? ( ska tilläggas att vi har en schäferhane på 45 kilo som blr få plats nånstans på något sätt? ... Som sagt vi kan ingenting , jag har googlat som en tok,
Men kände att nu får jag ta experthjälp.... Är våra drömmar bara o glömma med tanke på ekonomi,totalvikt, hund+barn? Finns det bättre modeller?
Vi tänker att det är bra med nedfällbar säng till töserna o en dubbelsäng till oss bak, automatlåda är ett krav.
Ja ni förstår , Bomba oss med kunskap o erfarenheter !
Kanske är lönt o ta ett c1 kort?
( kan inflika att jag är typen som inte vill hyra o "prova på" , vill helst ha en ny fräsch bil)
Är jag ute o cyklar på ett ell annat sätt?????
Hjälp...
/Adam
Men kände att nu får jag ta experthjälp.... Är våra drömmar bara o glömma med tanke på ekonomi,totalvikt, hund+barn? Finns det bättre modeller?
Vi tänker att det är bra med nedfällbar säng till töserna o en dubbelsäng till oss bak, automatlåda är ett krav.
Ja ni förstår , Bomba oss med kunskap o erfarenheter !
Kanske är lönt o ta ett c1 kort?
( kan inflika att jag är typen som inte vill hyra o "prova på" , vill helst ha en ny fräsch bil)
Är jag ute o cyklar på ett ell annat sätt?????
Hjälp...
/Adam