• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

MC Ställ & Honda & Redo för nya upptäkter

M

Matts Torebring

Guest
Efter snart ett år av funderande, är AL-KO´s MC Ställ på plats. Jag var rädd för att det skulle komma att vara lågt och risk att skrapa marken vid nivåskillnader. Jag läste vad en skribent få detta eminenta forum skrev: "Montera inte detta på en Kabbe 880, det blir för lågt och det blir problem vid ombordkörning på färjor". Detta uttalade hade återigen en dåligt påläst Kabesäljare sagt till skribenten. Problemet var snarare att det var högt, 50 cm över mark, och tungt att rulla upp Hondan.

Nu är det lastat och klart och i morgon em. kör vi till Friden (Sveriges bästa pizza) i Kivik. Hoppas på fint väder så vi kan dra runt lite med Hondan.
Mvh Matts Torebring

Bilagor

• IMG_0712.JPG
    IMG_0712.JPG
    3,4 MB · Visningar: 4
  • IMG_0714.JPG
    IMG_0714.JPG
    2,8 MB · Visningar: 2
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55464

Guest
Sv: MC Ställ & Honda & Redo för nya upptäkter

Fin hoj :yes:. Friden lät intressant !! Hade själv en Silverpil på 70 talet.

Toppen