• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mc mässan Göteborg biljetter

F

F.d. 50609

Guest
Jag sitter på två entrebiljetter till mcmässan i helgen som jag inte kommer kunna utnyttja värde 180kr st.

Dessa skänker jag bort till den första som vill ha dessa, dom ligger som pdf på min dator jag kan maila över dom men man måste själv skriva ut dom och ta med till entrén.

Valfritt vilken dag lördag eller söndag.
Skriv kommentar och skicka din epostadress som pm om du inte vill lägga ut den här.

Först till kvarn. ..

Tjille

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
20071
Medlemskap
2025
Sv: Mc mässan Göteborg biljetter

Jag tar gärna över dessa biljetter. Hur kan jag kompensera? Peter.kjellin at telia.com

Mvh Peter

F

F.d. 50609

Guest

Kommer per mail direkt jag kommer hem.
Jag bjuder på dessa då jag själv fått dom och tycker det skullle vara sorgligt om dom bara gick till spillo....

F

F.d. 50609

Guest

Mail skickat !

Skänk gärna en liten slant till något som just du brinner för, Als-forskningen, barncancerfonden, rädda barnen ...
Men biljetterna är dina oavsett.

Tjille

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
20071
Medlemskap
2025

Mailet är mottaget. Tack så mycket. Får fundera på bidrag. Är världsförälder och i de sammanhangen finns det många att hjälpa.

Toppen