• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Mc Louise 202

gullan

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1009
Medlemskap
2024
Efter över 40 år med båt ser vi nu fram mot vår Mc Louise som väntas komma inom ca 2-3 veckor. Efter att hyrt husbil (Hymer) under fotbolls-VM i Tyskland blev vi heltända. Planeringen nu är EM i Österike och Schweiz och då är tanken av vara ute i 3-4 veckor. Eftersom vi är noviser på "husbilslivet" är vi säkra på att vi kommer att ha mycket nöje av husbilsklubben!

Bengt62

HBK Medlem
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
1395
Medlemskap
2025
Sv: Mc Louise 202

Välkomna till "Husbilslivet" och GRATTIS till nya bilen. Har själv köpte en McLouis 650 men får tyvärr vänta mycket längre än ni. Den kommer i slutet av juni.

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021
Sv: Mc Louise 202

Hej

Vi väntar på leverans av samma bil!!!! :spinny::spinny:

När beställde ni? Vi beställde i samband med mässan, men har fått leveransdatum i mitten av April som först.
Jag kanske skall kolla med vår handlare om våran leveranstid har ändrats?? Skulle tro att dom producerar bilarna i serier - alltså likadana bilmodeller samtidigt.

Visst är det en jättebra planlösning i bilen?
Jag längtar mig sjuk. Har varit utan ända sedan början av oktober.

Hoppas ni kommer att trivas med husbilslivet. Hör gärna av dig sedan, så kan vi utbyta erfarenheter av bilen och andra praktiska ideer.:)

MVH
Smålänning

Toppen