• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mc Louis

F

F.d. 53061

Guest
Hej Mc Louis ägare jag undrar vad ni tycker om era husbilar bra som dåligt.
Tänkte även kolla med er som har haft Mc Louis vad ni tyckte. Om den var bra eller dålig.
Skall titta på en Mc Louis Lagan 08.
Markko o Tanja.:cat::msn_cat:

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025
Sv: Mc Louis

Vi har en 363 - årsmodell 2005, halvintegrerad. Denna bil har bara varit till mycket stor belåtenhet och vi har inga som helst bekymmer med den. Uppfyller alla vår önskemål på bil. Haft den under tre sommrar och åkt till England, Italien, Tyskland och givetvis i Sverige. Luftvärmen funkar, enligt oss, alldeles utmärkt(en aning varmt tycker jag, men det finns en som gillar det mycket) ACn svalkar ner bilen under varm Italien sommar, Hugohunden myser och flämtar nästan inget. Kort sagt en kanonbil och mycket bra märke.

hör gärna av dig om något verkar oklart eller andra frågor

ha de................:music-icon:

F

F.d. 55379

Guest

Vi är mycket nöjda med vår 363 aldeles lagom till två personer och en hund. Jag har fått förstärka några detaljer i en soffan och har ett skrapljud i något bakhjul annars har vi inte haft några problem.
Mvh
Inger och Conny

Karin & Dick

HBK Medlem
Kommun
Ronneby
HBK-Nr
819
Medlemskap
2024

Hej
Även vi har en 363 som vi är helnöjda med. Håller helt o hållet med "gaisaren". Har haft den i sedan hösten 07. Har inte haft några problem med bilen. Var i Kroatien första året och Spanien och Franska atlantkusten år 2. I sommar stannade vi i Sverige o Danmark. Satte dit en effektbox efter ca 1 år vilket gjorde att diselförbrukningen minskade och effekten ökade.
Önskar er välkommen in i McLouisfamiljen och McLouisklubben.

F

F.d. 53061

Guest

Ja det här låter ju bra hoppas bilen är så fin som dom säger
då blir det nog affär till helgen. Men den blir kvar hos handlaren
under vintern för lite montering av extrautrustning som jag köper till.
Samtidigt så får jag vinteruppställnig på köpet.
Markko & Tanja. :cat::msn_cat:

F

F.d. 18368

Guest

Vi har haft vår Mc Louis Lagan 252 sedan maj i år, årsmodell 2005. Den är under 6 meter och perfekt för oss 2 gamlingar. Förstås lite trångt på toan och inget separat duschutrymme men vi drar duschslangen ut genom fönstret och duschar utomhus när så är möjligt. Bekväm att köra och bra säng att ligga i. Vi är, så här långt, jättenöjda och önskar oss ingen större bil. Med ABS-bromsar, dubbla airbags, farthållare integrerad i ratten, AC, tjuvlarm, så tycker jag att vi fick mycket bil för pengarna. Förvånansvärt lite oljud från inredningen under körning. Vattenpumpen väsnas förskräckligt men det blir en vanesak. Plastiga och lite opraktiska skåp i toadelen men stora och bra vattenkranar både i kök och toa.

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

Även vi har satt in en KCR box. Förbrukning minskade med någon eller annan dl och känns starkare och mer drag i bilen.

Här är länken till McLouisklubben. Just nu är planerna att vi kommer att göra en sommarresa till fabriken. Vår träff blir det troligtvis oxå. Vi hade en lyckad höstdito för några veckor sedan där både människor och hundar (katt oxå) trivdes tillsammans

http://www.mclouisklubben.se/

ha de...............:music-icon:

F

F.d. 53061

Guest

Även vi har satt in en KCR box. Förbrukning minskade med någon eller annan dl och känns starkare och mer drag i bilen.

Här är länken till McLouisklubben. Just nu är planerna att vi kommer att göra en sommarresa till fabriken. Vår träff blir det troligtvis oxå. Vi hade en lyckad höstdito för några veckor sedan där både människor och hundar (katt oxå) trivdes tillsammans

http://www.mclouisklubben.se/

ha de...............:music-icon:

Hej gaisaren ja då har vi också blivit medlem i Mc louis klubben.
Markko.:wub:

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

Gott. Nu på söndag är det visning av nya Nevis i Hol och då hoppas vi( menas med vi 6 som planerar resan till fabriken i Italien sommaren 2011) få datum för besöket.
Kolla hemsidan så kommer det snart information kring det och annat i klubben.

ha de.................:music-icon:

Toppen