• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mc Louis Mc 4 75

corina

FD HBK Medlem
Kommun
Ljusdal
HBK-Nr
1403
Medlemskap
2023
Ställer nästan samma fråga igen och jag vet att det finns svar på denna fråga sedan tidigare men jag tycker att dessa svar är för gamla 3-4 år sedan, så jag skulle vilja höra med Er nu som har skaffat Mc Louis husbilar vad Ni tycker om dessa vad gäller kvalité,garantier m.m.

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Mc Louis Mc 4 75

Ring Mc Louis klubben vet jag så slipper du få inlägg från dom som inte har märket. Eller ring vet jag, för trevligt bemötande av ägare sen 08

Stellplatz

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
6758
Medlemskap
2027

Hej Corina

Har köpt en Mc 4 75 2011 och är mycket nöjd. Bilen motsvarar de krav vi har och planlösningen är grymt bra med T - loft sängen man sänker ner från taket.
Vår bil är en Fiat med maxi chassi 40 H ( tot vikt 4005kg ) med en 3,0 l motor, väldigt bekväm att köra. Har tidigare haft bilar som sea-koncernen tillverkar och har bara bra erfarenhet av detta ( firma uthyrning tidigare ).

Du är hjärtligt välkommen att maila mej så kan vi höras per mail eller tel.

:)Stellplatz

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

Gokväll

Vi är inne på vår andra McLouis. Förra var en 363 årsmodell 2005. Nya bilen en 650 2012. Bara goda erfarenheter av bilarna. Håller med jajktfalken om att ring eller skicka personlig fråga så får du visserligen ett subjektivt men dock ett erfarenhetsmässigt svar.

ha de.........:yes:

Toppen