• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Maskeraden i Ödeshög

klockgunnar

FD HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
29
Medlemskap
2022
Jag såg inte din anmälan HBK ???? i listan,har du glömtkommaihåg att anmäla dej eller är
du bara blyg ?? Det här blir den värsta maskerad efter Operamaskinen,som folk kommer
ihåg veckan efter.Programmet är jätttefint upplagt.Det skall bli många överraskningar,det
har jag hört PMRadion.Förslag finns på SEXtävlingar i fyrmannalag för Husbilsmärken,ex.
Adria,Byrstner,Cartago,Detleif,Eurotisk,Frankia,osv.Pilote utmanar med följande lag:Anneli,Susanne,Lillemor,Ragge,Klockgunnar,Bigge är Lagledare.Det blev SEX det.
Grenarna: Pilkastning,Golf,Boulle,Fiske ?,Vrpa,Öll. Det blir SEX deoxo. Uppvisning av Bonzo på obromsad cykel utför Oxstupet på Omberg. Vadslagning på tiden !! MatGunnilla
känd från TV6, demonstrerar hur man lagar Casataa,smakprövning ? Dr.Carlzoon kanske
kommer att visa de senaste rönen innom Kirrugi ock Kemi. Missa ikke detta tillfälle att få
ha roligt utan vara igenkänd, det är ju maskerad!!! Eller gör som Bonzo o.Klockgunnar
kom nyktra då är det ingen som känner igen ozz. Det skall bli roligt att träffas!!!

Egil 84

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2026
Sv: Maskeraden i Ödeshög

Nu börjar det närma sig...........Höstfesten så klart !!

Är Du ny i HBK klubben och ännu inte varit på någon träff?
Tveka inte att anmäla dej, vi ser framemot att få hälsa
"gamla" som "nya" husbilskompisar välkomna till denna fartfyllda
festhelg.

:yes: :yes: :yes: Egil , Gunnar och Ragge :yes::yes::yes:
Gunilla,Carina och Susanne

Senast ändrad:

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023

Jag är ju redan anmäld men vet inte vad jag skall ta på mig. Maskerad har aldrig varit min grej men om klubben tycker det är kul så OK. Kan jag få hjälp med vart jag vänder mig för att bli antagen och rätt utklädd så blir jag glad. Lite fakta: Lite småfet, ljust hår vid sidorna, resten flintis, 1.83 lång tror att jag är kompis med alla, älskar min hustru och husbilslivet och Bonzo. Kan någon hjälpa mig att få rätt utseende på träffen så kommer jag att belöna dig rikligt. Vem skall jag vara?

Kära hälsningar från en vilsen deltagare/ Sven-Åke

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023

Jag kommer gå dit med världens bonnånger eftersom jag som vanligt inte vet vad Klockis har hittat på. Om jag fick önska något så blir det att jag får visa framfötterna på cykel eftersom jag har varit bra på det hela mitt liv. Jag är inte bitter för att jag inte kom med till OS: I HBK kan man förverkliga allt man drömt om. Om jag känner Klockis rätt så vill hanatt jag kör utan skyddsnät utför Ombergets brantaste sida på tid. Jag tvekar, men om det gynnar klubben att jag slår ihjäl mig så gör jag det. vi ses ju på andra sidan.

Kom så många som möjligt till träffen så att jag kan sova lungt. Kerstin undrar varför jaqg är så stimmig och nervös. Hjälp henne att komma till ro.

Egil 84

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2026

Killar ni kan gå samman och vara dom 7 dvärgarna
så kan jag vara Snövit.

Jag som inte har gillat detta med maskerad tidigare
tycker det här kommer att bli helroligt.

Hälsar Gunilla

Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2024

jeg er så ledsen at vi ikke kan være der:msn_cry::msn_cry::msn_cry:
men om vi skal forsætte at køre husbil, må jeg nok være på mit job.
håber at der blir masser af billeder og reportager fra maskeraden :yes::yes::yes:
er sikker på at det blir helt fantastisk.
Bonzo. gå som gl dags cykelrytter med stor svungen mustache
Janne. du kommer aldrig at klare lugte helt så fult som en gl. dansk ost.
hvordan går det blir vi snart arbejdskammerater ??
ha en herlig helg allesammen
hilsen Marianne

H

hianders

Guest

Varför klär du inte ut dig till en stor Bonzo och säger till de andra att de måste gå till ögondoktorn om de inte tror dig :) Det är ju bara att öva på lite hundskall och tigga lite godis. Problemen uppstår ju bara när du skall äta och göra dina behov men det löser du säkert!

fru hianders

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023

Kära vänner!

Jag har fått många förslag till förklädnad men har kommit på att det skall ju vara lite hemligt vem man är. Så därför berättar jag inte vilket tips jag nappat på. Jag kanske är ute och cyklar nu men jag tänker komma helt inkognito (vad nu det betyder) och inte synas över huvudtaget.

Bonzo ;)

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Det låter som att det blir århundradets maskerad eller?
Gud var nyfiken jag blir på Bonzon förklädnad för den mannen är inte att lita på!!!
du kanske kommer att vara utklädd som julgran,med "kulor i grenen" förlåt jag menar granen./susanne. Väl mött i oktober/susanne:twitcy:

Senast ändrad:
Toppen