• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Marks kommun

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025
När vi var ute och åkte i påskas med husbilen och när vi kom till Marks kommun så välkomnades vi med detta . Ja va säger man inte trevligt. :(

Bilagor

• 20150405_111132.jpg
    20150405_111132.jpg
    370 KB · Visningar: 104

Abben

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
166
Medlemskap
2025
Sv: Marks kommun

Hej Saxnäs det ser inte trevligt ut. Tyvärr ser det ofta ut så efter vägarna vi färdas på, runt om i landet. Vet ej vad det beror på men ofta är det nog att buset blir starka om dom får lite öl eller sprit i sig. Hoppas våra kommunanställda på gatukontoret hunnit städat tills nästa gång du kommer till Marks kommun. :)

MVH ABBEN boende i Marks kommun

vissan

FD HBK Medlem
Kommun
Oxelösund
HBK-Nr
8394
Medlemskap
2022

Det är alltid tråkigt när det ser ut så. MEN jag vill ge en STOR ELOGE till Marks kommun för de fantastiskt fint ordnade ställplatsern vid resecentrum. Man står väldigt centrumnära och det finns el samt tömning och påfyllning. Allt gratis.
Tänk om alla kommuner kunde ordna som Marks Kommun har gjort,

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025

Vissan ,det var ju synd att ja missa den ställplatsen , får ta ett besök på den nästa gång vi är neråt.:spinny:

Toppen