Jag har nu några veckor legat ute på en stor site med min husbil. Prisad mycket lågt i förhållande till andra. Som jag ser det lägsta pris på en 2008 års modell av en bil som var "normbil och storlek" för 5 år sedan. Tre personer har varit och tittat på den. Den första som ville ha den fick inte lån i banken på huset. Den andra hade lägre budget och den tredje har inte återvänt. Fyra mail , ett bedrägeriförsök , två ville ha mindre bil och en ville pruta osett 50000 kr. Fyra telefonsamtal med frågor.
De som har tittat har tyckt att bilen är mycket fin och dom påpekar på "stora firman" har de sett mycket "skrot" ostädade bilar med mycket fel. Även när jag tittat på begagnat har många bilar stenskott i rutan , hål i duschgolv , luktar illa och har små påkörningsskador.
Vad har forumet för idéer om ytterligare marknadsföring och hur man kan få fram spekulanter till en förhandlingssituation?
De som har tittat har tyckt att bilen är mycket fin och dom påpekar på "stora firman" har de sett mycket "skrot" ostädade bilar med mycket fel. Även när jag tittat på begagnat har många bilar stenskott i rutan , hål i duschgolv , luktar illa och har små påkörningsskador.
Vad har forumet för idéer om ytterligare marknadsföring och hur man kan få fram spekulanter till en förhandlingssituation?