• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Marjal Camping Spanien

F

F.d. 29953

Guest
Vi har tänkt att tillbringa ca 2 mån ,okt-nov, i Spanien nu i höst. 14 dagar ner och 14 dagar hem, åker runt 20 sept. Är det någon som känner till Marjal Camping i Guardamar del Segura och dess omgivningar.
Hälsningar
cegecc

F

F.d. 53078

Guest
Sv: Marjal Camping Spanien

Enligt deras länsstyrelse så är det en av Spanien modernaste Camping
Campingtomter på 90m2 restauranger alla bekvämligheter 20km strand
Minigolf enorm pool lekpark sportanläggning gym läkare handikappservice mm det ser minst sagt lovande ut.men hur det är i verkligheten vet jag ej.

F

F.d. 1649

Guest

Hej.
Jag har inte bott där men cyklat dit på besök många gånger när jag var på La Marina camping några kilometer därifrån.Det är en fin camping med många stora tomter för riktigt stora bilar men det är mycket folk från England där så det är inte så lungt alla gånger dessutom är det ganska långt till stranden dryga kilometern plus krånglig och otrevlig väg.Men som sagt annars bra och fin camping med asfalterade gator.Jag tycker bättre om campingen i La Marina,nackdelen där trånga gator och små tomter.Vägen ner till stranden är ca 500m rakt från campingen.Båda campingarna är ganska dyra om man inte stannar länge då är det bra rabatt.
Mvh Jan-E

F

F.d. 29953

Guest

Tack för upplysningarna. Vi kollar in Marjal pga stor husbil
Häsn
cegecc

F

F.d. 55376

Guest

Hej
Vi har bott på Marjal i 3månader.Jättefin camping o bra personal, Rent o snyggt på campingen
Bra promenadvägar , nära Lidl, Mercadona, cykelavstånd in till stan men fin strandpromenad.
Finns även en liten affär där man kan köpa svenska tidningar o div matvaror( 3Toppar) Julmat kan beställas hos 3 toppar i början på dec nångång( Ligger inne i Guardamar)
Stor marknad på onsdagar,Bara 2 mil till Torreveija o fredagsmarknaden
Gym med bla vattengympa,
Jättefin sandstrand tar 10 min att gå ner från campingen, Härliga parker inne i stan med bl påfåglar. Vi åker ner 1 sep o kommer att vara på Marjal i Okt-Nov. Med Acsi: 16E/dag då ingår internet 10E/person i deponeringsavg för tillgång till pool gym o inomhuspool. Får man tillbaka när man checkar ut
Mvh Gun

Marjal 017.JPG
Vägen ner till stranden o en fin park
Marjal 2 023.JPG
Stranden vid Marjal
lunch o strandpromenad i guardamar 024.JPG
Stranden inne i Guardamar

Senast redigerad av en moderator:

myrorna

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
9322
Medlemskap
2025

Tack för hjälpen!
Ser ju jättefint ut. Då kanske vi ses därnere:)
Är det något särskilt område inom campingen som ni kan rekommendera?

Gun o Åke

F

F.d. 55376

Guest

Hej
Alla platser är lika stora tror jag, Men har man stor bil så kan nög långsidan vara bäst.
Trevlig resa så kanske vi ses:)
Gun&Ronny

Toppen